Hopp til innhold

Digital kampanje for Ahlgrens Biler

Ahlgrens Biler ønsket å engasjere på Facebook og kontaktet oss angående dette. Vi satt ganske snart med en rekke ideer som gikk i retning av bilspill på den gode gamle måten - bilbanen, som før dataalderen fylte både gutterom, stuer og kjellerstuer.
Del dette på

Kunde: Leaf, Ahlgrens Biler
Oppgave: Interaktiv kampanje, spillutvikling og Facebookside

ahlgrens_biler

Spillet skulle være enkelt, engasjerende og ha en lav deltakerterskel med muligheten for å konkurrere.Vi ønsket rett og slett å gjenskape den gode gamle bilbane-stemningen som mange kjenner seg igjen i. Vi trakk denne inn i dagligstuen sammen med en bolle Ahlgrens biler.
 
Spillet ble knyttet opp mot Facebooksiden vi hadde satt opp for Ahlgrens biler, og vi gjennomførte en konkurranse der spilleren med best tid vant en perfekt tv-kveld fra Ahlgrens biler. Deltagelsen var mildt sagt upåklagelig og skapte stor trafikk på det sosiale nettstedet.

Norges mest kjøpte bil! Ahlgrens biler er godt kjent og et populært produkt på det norske markedet. Det er også det overlegent mest solgte enkeltprodukt i hele Skandinavia!

ahlgrens_biler ahlgrens_biler ahlgrens_biler