Hopp til innhold

Webdesign for Norvestor

Norvestor kom til oss med et ønske om å fornye sin nettside og profil. De ønsket å være tydelige på hvem de er, hva de tilbyr og til hvem. Samtidig ville de gi et ryddig og profesjonelt inntrykk til de som besøker nettsidene deres. På bakgrunn av eksisterende innhold og et grundig forprosjekt kom vi frem til en helt ny struktur og nye måter å vise innhold på .

Del dette på

Kunde: Norvestor Equity
Oppgave: Webdesign
www.norvestor.no

norvestor

Vi ønsket lage et intuitivt navigasjonsmønster slik at relevant informasjon er knyttet sammen, på samme side. Med aktiv bruk av ekspansjonsmenyer på forside og undersider gir vi brukerne muligheten til å se mye informasjon på samme side uten å måtte navigere seg rundt i undermenyer og undersider.

Når det gjelder profilen gikk vi i stor grad bort i fra de mørke og tunge fargene som ble brukt tidligere, og over til et lettere og lysere uttrykk som gir mer luft rundt innholdet. Det var behov for et bildeuttrykk som illustrerer at norden og spesielt Oslo er både dynamiske og attraktive steder å invistere i. Vi leide derfor inn en båt og dro ut i oslofjorden med en av våre faste fotografer for å ta bilder av både Aker Brygge og Bjørvika. Fokuset la vi på en røft og upolert uttrykk som viser en by under utvikling. De utvalgte bildene er nå en del av selve uttrykket til selskapet og brukes aktivt i sammenheng med markedsaktiviteter de gjør.

Norvestor er et anerkjent og ledende private equity selskap i Norge med fokus på investeringer i Norden.