Hopp til innhold

PGS Årsrapport 2012

Vi ønsket å utfordre PGS med nye måter å visualisere de ulike virksomhetsområdene sine på. Vi utviklet derfor et sett med nye grafiske elementer og et nytt bildespråk ”pakket” inn i PGS sin eksisterende profil. Hensikten med dette var å skape en rød tråd gjennom rapporten og gi et solid inntrykk som er i tråd med de tjenestene de tilbyr. 

Del dette på

Kunde: PGS
Oppgave: Årsrapport 2012

 

pgs pgs pgs pgs

PGS hjelper oljeselskaper med å finne olje gjennom å tilby et bredt spekter av tjenester innenfor analyse og datainnsamling. Selskapet vokser sterkt og er spådd en lysende fremtid med gode resultater. Vi ønsket å vise dette gjennom å fremstille teknologien og båtene de eier på en god måte, dette er deres største konkurransefortrinn og er avgjørende faktorer for de gode resultatene de leverer. På denne måten får vi forankret designet i PGS sine grunnleggende verdier rundt initiativ og innovasjon, pålitelighet, menneskefokus og integritet, og ikke minst det å utgjøre en forskjell i sin bransje.