Hopp til innhold

Konsept og design av ansvarsrapport 2015

I år valgte Rema 1000 oss til å utarbeide konsept, design og layout for sin ansvarsrapport. I tillegg til den trykte rapporten designet vi den digitale rapporten, samt Facebook-maler som de enkelte kjøpmennene kan bruke i sitt lokale profileringsarbeid.

Konseptet vi utviklet heter HER.

Du finner en Rema 1000-butikk på 545 steder i Norge.

Men det som betyr noe, er at du finner oss HER. HER du bor. HER du handler. HER du lever livet ditt.

Rema 1000 er først og fremst en lokal butikk, og vi som jobber akkurat HER vil gjerne bidra til at miljøet og omgivelsene våre skal bli enda litt bedre.

Vi har mange tiltak og aktiviteter, og enda flere planer. Noen av dem kan du lese om – ja, nettopp – HER.

I rapporten har vi derfor innledet hvert kapitel med en lokal kjøpmann som har fortalt hva som er viktig for kjøpmannen i sitt Ansvarsarbeid. 

Del dette på

Kunde: Rema 1000
Oppgave: Konsept, design og layout

 

 

rema-1000- rema-1000- rema-1000- rema-1000- rema-1000- rema-1000- rema-1000- rema-1000-