Hopp til innhold

Leading towards true north

Konseptet for årets årsrapport ”Leading towards True North” er den tredje rapporten og det tredje konseptet vi har utarbeidet sammen med Visma. Tidligere konsepter har vært ”Cloud Nine” og ”One Step Ahead”. Årets konsept ”True North” har flere betydninger, men en av de viktigste er at "True North" gir en klar pekepinn på hvilken vei man skal navigere etter. Har man identifisert ”True North”, eller ”Rett nord” som det heter på norsk, blir veien fremover tydeligere og klarere. Visjonen med årets konsept er å vise at både bransjen i Norden og Visma ligger i spissen innen mange av sine fagområder og leder veien videre frem.

I tillegg har Visma en klar visjon om retningen videre og utviklingen som skjer både i bransjen og hos de internt. Vi har implementert konseptet ved bruk av grafiske elementer som kan assosieres både med navigering og stjernekart, samtidig som de er relatert til Visma sin virksomhet og regnskap. Rapporten gjenspeiler også Visma sin styrke og soliditet i markedet.

Visma er Nordens ledende leverandør av programvare og tjenester for økonomi og administrasjon, og arbeider med å forenkle og automatisere virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor.

Del dette på

Kunde: Visma