Arbeid

sensiBel

Kunde
sensiBel
Løsning
Posisjonering og strategisk kommunikasjon mot et europeisk B2B marked

Posisjonering og kommunikasjon mot et europeisk B2B nisjemarked innebærer betydelige utfordringer, spesielt for startups og scaleups. Sammen med sensiBel navigerte vi dette vanskelige terrenget for å gi de fotfeste i det europeiske deep tech-markedet, øke dere synlighet og sikre progresjon. Gjennom strategisk kommunikasjon og merkevarebygging tok sensiBel en tydelig posisjon, med en autentisk narrativ som treffer målgruppen.

I forkant av en av selskapets avgjørende investorrunder arbeidet vi målrettet med å raffinere selskapets budskap og grafiske univers. Dette resulterte i utviklingen av en tydelig og gjennomgående visuell identitet. Videre utviklet vi en optimalisert web-plattform myntet på å både forsterke selskapets posisjon og appellere til mulige investorer og stakeholdere.

Arbeidet bar frukter. sensiBel lyktes med å hente 150 millioner kroner fra investorer. Ved å løfte selskapets profil og kommunikasjon har man lyktes med å tiltrekke de nødvendige ressursene for å sikre fremtidig vekst.

sensiBel er et norsk teknologiselskap som leder utviklingen av neste generasjons MEMS-mikrofoner. Ved å bryte med over 100 år gamle prinispper benytter sensiBel banebrytende optisk teknologi for å levere opptak i studiokvalitet, i en kompakt størrelse. Deres visjon handler om mer enn innovasjon. Den innebærer store skift i markedet gjennom å introdusere nye og forbedrede lydopplevelser på tvers av diverse applikasjoner. sensiBel revolusjonerer det fundamentale steget i lydprosessering – mikrofonen.